• Украинский
    • Русский
    • English (UK)
  • Підписатися на новини:

  • Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

  • (067) 506 73 78

  • (063) 561 10 70

(Народна студія Маю «Право»)

Чому в Україні інженер-генпрокурор, а держбанк очолює іноземний математик?

Чи може пересічний українець влаштуватись, на роботу у банк або прокуратуру без профільної освіти? Безумовно це неможливо, але тільки для пересічних українців.

Як очолити банк без освіти?

Відповідь на це питання можуть дати українські посадовці. Вони мають неабиякий хист до працевлаштування спеціалістів без певного фаху чи досвіду, а іноді і без першого і другого на ключові для держави посади.

Ось останнє підтвердження цьому: на посаду керівника ради ПриватБанку призначили людину без профільної освіти. Петр Крумханзла ,чех за походженням, стане наступником Галини Пахарчук, яка виконувала обов'язки голови правління банку після звільнення Олександра Шлапака, який обіймав цю посаду з 22 грудня 2016- го по 20 липень 2017 року. У новопризначеного Петра Крумханзла немає вищої освіти в сфері економіки, менеджменту і права. Він – дипломований математик і зі своїми математичними знаннями у банківській справі працює вже з 2004 року. У його послужному списку посада операційного директору у Райфайзенбанке Чехії, а також у «Райфайзен банкуАваль» в Україні. Практикував він і у фінансових установах Китаю.

Однак незважаючи на його досвід роботи на банківському просторі, до листопада 2017 року в Україні він теоретично не міг обійняти цю посаду. Адже згідно до діючого законодавства керівником банку могла бути призначена тільки людина з профільною освітою. Але у листопаді 2017 року Президент України Петро Порошенко підписав закон про внесення змін до законодавства для спрощення бізнесу, скасувавши саме цю норму. Вочевидь, це кадрове призначення режисерувалось вже тоді і влада прокладала доріжку для іноземця у Приват Банк на законодавчому рівні.

Кум-прокурор

Нагадаємо, що до таких експериментів із високопосадовими кадрами діюча влада вдається не вперше - адже Юрія Луценко також було призначено на посаду Генерального Прокурора за відсутністю необхідної для цього освіти. Згідно до офіційної біографії, він – інженер електронної техніки. Він мав досвід роботи у МВД за часів президентства Ющенко, куди також потрапив так мовити «по знайомству», бо на той час він не мав не тільки юридичної освіти але й найменшого досвіду роботи у правоохоронних органах. Тоді , як і тепер це було сприйнято, як прояв політичного «кумівства» і час показав, що нічого доброго такі експерименти влади не дають. Адже якихось вражаючих результатів у розслідуванні справ сім’ї Януковича за часів Луценко на посаді Генерального Прокурора України важко згадати.

Єдиною зірковою годиною до останнього часу всі вважали заяву про повернення 1.5 мільйардів Януковича, яка пролунала навесні 2017 року, але як виявилося уже на початку 2018 приводу для гордості там зовсім не було. Можливо саме за відсутності профільної юридичної освіти Луценко наклав гриф секретно на рішення краматорського суду, яке не становило геть ніякої загрози безпеці держави, а навпаки могло допомогти викрити досить багато корупційних схем, за котрих несла збитки країна але не виключено, що причина цьому криється у тому ж самому «кумівстві».

Іноземці та куми при владі

Отже як бачимо влада задля захисту власних інтересів з легкістю і завчасно змінює та переписує законодавство у досить сумнівну сторону, на ліво і право роздає високі посади з не менш високими заробітними платами, а заради людей не готові навіть на очевидне удосконалення дійсного законодавства. Підтвердження тому численні народні акції протесту з вимогою прийняти ключові для людей законодавчі акти, наприклад про удосконалення системи гарантування вкладів або реструктуризації валютних позик.

Ці законодавчі ініціативи на відміну від багатьох популістичних псевдо-реформ стали би вирішенням проблем сотен тисяч українців і наблизили б нас до створення соціально-справедливого суспільства. Та ті хто сидять у високих кабінетах не чують голос народу, бо вважають його некомпетентним у державних справах і ввіряють долю країни не українцям, а іноземцям, не провідним та незалежним українським спеціалістам, а «кумам», які впевнені, що відпочинок за 50 тисяч євро може собі дозволити кожний представник середнього класу в Україні. Саме цьому ми як і раніше замість обіцяної під час Революції Гідності ми маємо Україну не для людей, а олігархи мають Україну, приводячи на ключові посади непрофесіоналів. Усі помилки не освідчини чиновників у першу чергу відчувають на собі народ, а не ті які пхають на важливі посади потрібних їм для задоволення власних інтересів людей.

Вимоги

учасників Всеукраїнської акції

«Народний імпічмент» голови Нацбанку Валерії Гонтаревої

  1. Зважаючи на вичерпання ліміту довіри, непрофесійності як державного службовця, втрату бездоганної репутації, Вимагаємо звільнення Голови Національного банку України Гонтаревої В.О., вимагаємо розслідувати всі обставини її діяльності та притягнення до відповідальності перед Законом.

 

  1. Вимагаємо прийняття низки Законів, які б захищали ошуканих позичальників – фізичних осіб:

    1. затвердити на законодавчому рівні механізм реструктуризації валютних кредитів населення згідно зареєстрованого в Верховній Раді законопроекту № 4004-2;

    2. визнати недійсним нарахування всіх нарахованих штрафних санкцій з «01» жовтня 2008 року за валютними іпотечними кредитами населення;

    3. законодавчо обмежити борг позичальника-фізичної особи обсягом застави;

    4. створити реєстр валютних позичальників;

    5. закріпити першочергове право щодо придбання власного заставного майна або боргу за позичальником/заставодавцем.

 

  1. Вимагаємо прийняття низки Законів, які б врегульовували діяльність кредиторів з валютними іпотечними позичальниками:

    1. відмінити Постанову Кабінету Міністрів України № 662 від 26.11.2015р. якою передбачається безспірне (без рішення суду, фактичне узаконення рейдерства) стягнення боргів та застави;

    2. до врегулювання питань реструктуризації, розширити обмеження мораторію на виконання судових рішень на користь банків, у т.ч. виселення з оселі та переоформлення предметів застави будь-якими способами, на всіх валютних іпотечних позичальників;

    3. до врегулювання питань реструктуризації заборонити роботу колекторських організацій з валютними іпотечними позичальниками.

 

  1. Вимагаємо прийняття низки Законів, які б захистили вкладників тих банків, що перебувають в ліквідаційній процедурі.

4.1 створення на базі активів банків, які перебувають в ліквідації, санаційної фінансової установи, яка б контролювалася в тому числі громадськістю;

4.2 тільки грамотне управління, а не розпродаж в «ліквідації» активів невідомо кому і за якою вартістю дасть шанс отримати свої кошти вкладникам ліквідованих банків понад суму, гарантовану Фондом гарантування вкладів фізичних осіб.