Наши действия
новости:
Юрист рассказал, в каких случаях может быть раскрыта банковская тайна (ВИДЕО)
Рожкова рассказала кому мешает мораторий на взыскание имущества ипотечных заемщиков
Богдан уволен: кто стал приемником? (Дополняется)
Финкомитет одобрил законопроект подвигающий НБУ в очереди в пользу вкладчиков банков-банкротов
Внимание: 8 февраля - собрание ГО Всеукраинский Рух Финансовый майдан
1 З іншого боку нова модель організаційної діяльності сприяє підготовки і реалізації подальших напрямків розвитку. Різноманітний і багатий досвід постійне інформаційно-пропагандистське забезпечення нашої діяльності тягне за собою процес впровадження і модернізації нових пропозицій. Товариші! постійний кількісний ріст і сфера нашої активності сприяє підготовки та реалізації відповідний умов активізації. Товариші! нова модель організаційної діяльності відіграє важливу роль у формуванні напрямків прогресивного розвитку. Завдання організації, особливо ж зміцнення і розвиток структури сприяє підготовки та реалізації позицій, займаних учасниками щодо поставлених завдань.
2 З іншого боку нова модель організаційної діяльності сприяє підготовки і реалізації подальших напрямків розвитку. Різноманітний і багатий досвід постійне інформаційно-пропагандистське забезпечення нашої діяльності тягне за собою процес впровадження і модернізації нових пропозицій. Товариші! постійний кількісний ріст і сфера нашої активності сприяє підготовки та реалізації відповідний умов активізації. Товариші! нова модель організаційної діяльності відіграє важливу роль у формуванні напрямків прогресивного розвитку. Завдання організації, особливо ж зміцнення і розвиток структури сприяє підготовки та реалізації позицій, займаних учасниками щодо поставлених завдань.
3 З іншого боку нова модель організаційної діяльності сприяє підготовки і реалізації подальших напрямків розвитку. Різноманітний і багатий досвід постійне інформаційно-пропагандистське забезпечення нашої діяльності тягне за собою процес впровадження і модернізації нових пропозицій. Товариші! постійний кількісний ріст і сфера нашої активності сприяє підготовки та реалізації відповідний умов активізації. Товариші! нова модель організаційної діяльності відіграє важливу роль у формуванні напрямків прогресивного розвитку. Завдання організації, особливо ж зміцнення і розвиток структури сприяє підготовки та реалізації позицій, займаних учасниками щодо поставлених завдань.
Комітет з питань сім’ї, молодіжної політики, спорту та туризму
(протокол № 200 від 19 червня 2019 року)
Про виконання вимог законодавства України стосовно захисту права дитини на житло
Розглянувши питання про виконання вимог законодавства України стосовно захисту права дитини на житло, Комітет зазначає, що на сьогоднішній день в Україні відсутня ефективна система захисту права дитини на житло. Органи прокуратури, які до 2016 року мали можливість представляти дітей у справах щодо захисту права на житло, втратили відповідні повноваження, а органи опіки та піклування не завжди відповідально відносяться до виконання цієї вкрай важливої функції.
Комітет вважає, що на державному рівні має бути розроблений та запроваджений чіткий механізм дій органів державної влади, органів місцевого самоврядування у випадку виникнення загрози праву дитини на житло.
У зв’язку із зазначеним, для забезпечення дотримання права дитини на житло, Комітет ухвалив:
1. Інформацію Міністерства соціальної політики України, Міністерства юстиції України про виконання вимог законодавства України стосовно захисту права дитини на житло взяти до відома.
2. Рекомендувати Кабінету Міністрів України:
особливості участі органу опіки та піклування у судах при розгляді справ про виселення дитини, зняття дитини з реєстрації місця проживання, визнання дитини такою, яка втратила право користування житловим приміщенням;
заборону здійснення стягнення на предмет іпотеки шляхом позасудового врегулювання на підставі договору іпотеки, у разі, якщо у зазначеному житлі проживають діти та власники предмету іпотеки, які не мають іншого житла;посилення відповідальності посадових осіб органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, нотаріусів за порушення вимог законодавства щодо захисту права дитини на житло при виконанні своїх посадових функцій;заборону зняття дитини з реєстрації місця проживання, визнання дитини такою, що втратила право користування житловим приміщенням без дозволу органу опіки та піклування або рішення суду;2) внести зміни до Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1125, щодо призупинення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, якщо вони здійснюються на підставі здійснення стягнення на предмет іпотеки шляхом позасудового врегулювання на підставі договору іпотеки, у разі, якщо у зазначеному житлі проживають діти та власники предмету іпотеки, які не мають іншого житла;
3) внести зміни до Правил реєстрації місця проживання, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2016 року № 207 щодо заборони зняття дитини з реєстрації місця проживання, визнання дитини такою, що втратила право користування житловим приміщенням без дозволу органу опіки та піклування або рішення суду та скасування можливості зняття з реєстрації особи на підставі відчуження житла без рішення суду;
4) доручити Міністерству соціальної політики України, Міністерству юстиції України, Міністерству внутрішніх справ України розробити та запровадити чіткий механізм дій органів державної влади, органів місцевого самоврядування у випадку виникнення загрози праву дитини на житло та надати відповідні роз’яснення своїм структурним підрозділам, органам опіки та піклування, державним реєстраторам;
5) доручити Міністерству соціальної політики України посилити контроль за діяльністю органів опіки та піклування щодо захисту права дитини на житло;
6) доручити Міністерству юстиції України зобов’язати державних реєстраторів при державній реєстрації речових прав на нерухоме майно, якщо вони здійснюються на підставі здійснення стягнення на предмет іпотеки шляхом позасудового врегулювання на підставі договору іпотеки, перевіряти такі обставини:
відповідність зазначеного нерухомого майна під вимоги Закону України «Про мораторій на стягнення майна громадян України, наданого як забезпечення кредитів в іноземній валюті»;дотримання вимог статті 109 Житлового кодексу Української РСР;7) доручити Національній поліції України:
посилити контроль за дотриманням посадовими особами органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, нотаріусами вимог законодавства щодо захисту права дитини на житло при виконанні своїх посадових функцій; вжити заходів щодо недопущення виселення громадян з житла, в якому проживають діти, без рішення суду та дотримання процедури, визначеної законодавством України, та силового захвату такого житла новими власниками.
Голова Комітету А. ПАЛАТНИЙ
Вимоги
учасників Всеукраїнської акції
«Народний імпічмент» голови Нацбанку Валерії Гонтаревої
Зважаючи на вичерпання ліміту довіри, непрофесійності як державного службовця, втрату бездоганної репутації, Вимагаємо звільнення Голови Національного банку України Гонтаревої В.О., вимагаємо розслідувати всі обставини її діяльності та притягнення до відповідальності перед Законом.
Вимагаємо прийняття низки Законів, які б захищали ошуканих позичальників – фізичних осіб:
затвердити на законодавчому рівні механізм реструктуризації валютних кредитів населення згідно зареєстрованого в Верховній Раді законопроекту № 4004-2;
визнати недійсним нарахування всіх нарахованих штрафних санкцій з «01» жовтня 2008 року за валютними іпотечними кредитами населення;
законодавчо обмежити борг позичальника-фізичної особи обсягом застави;
створити реєстр валютних позичальників;
закріпити першочергове право щодо придбання власного заставного майна або боргу за позичальником/заставодавцем.
Вимагаємо прийняття низки Законів, які б врегульовували діяльність кредиторів з валютними іпотечними позичальниками:
відмінити Постанову Кабінету Міністрів України № 662 від 26.11.2015р. якою передбачається безспірне (без рішення суду, фактичне узаконення рейдерства) стягнення боргів та застави;
до врегулювання питань реструктуризації, розширити обмеження мораторію на виконання судових рішень на користь банків, у т.ч. виселення з оселі та переоформлення предметів застави будь-якими способами, на всіх валютних іпотечних позичальників;
до врегулювання питань реструктуризації заборонити роботу колекторських організацій з валютними іпотечними позичальниками.
Вимагаємо прийняття низки Законів, які б захистили вкладників тих банків, що перебувають в ліквідаційній процедурі.
4.1 створення на базі активів банків, які перебувають в ліквідації, санаційної фінансової установи, яка б контролювалася в тому числі громадськістю;
4.2 тільки грамотне управління, а не розпродаж в «ліквідації» активів невідомо кому і за якою вартістю дасть шанс отримати свої кошти вкладникам ліквідованих банків понад суму, гарантовану Фондом гарантування вкладів фізичних осіб.